luni, 22 martie 2021

Strategii de Promovare

 


Promovare prin Social Media

La momentul actual Facebook si Instagram sunt platformele online unde iti poti promova business-ul. Totusi, daca apelezi la aceasta metoda de promovare tine cont de faptul ca postarile organice ar putea sa nu aiba impactul dorit din cauza algoritmului setat pe aceste canale. In acelasi timp campaniile de promovare pe Facebook si Instagram ar putea fi eficiente si sa-ti creasca considerabil numarul de vanzari daca apelezi la serviciile unei agentii specializate de marketing online.

Promovarea cu ajutorul materialelor promotionale

Toata lume a auzit de flyere si brosuri. Poate multi dintre noi am si primit asa ceva. Acele mici hartiute cat mai colorate, cu putin text, care ne vorbesc despre serviciile si produsele unei afaceri, ne ofera o adresa si un numar de telefon.

Sau acele mici carti – reviste care ne detaliaza istoricul unei companii, serviciile ei, echipa si alte detalii despre acea afacere. Acestea reprezinta o strategie de promovare clasica a unei firme. Ea este eficienta in cazul unor afaceri locale.

 Mostre de produs

Stim cu totii acele standuri personalizate ce apar in spatiile comerciale, unde promoterii ne invita sa degustam tot felul de bunatati sau sa testam un nou parfum aparut pe piata.

Ei bine, acesta este un mod de promovare extrem de eficient. Asta se aplica mai ales daca suntem siguri pe produsele noastre si pe calitatea acestora, deoarece aceasta strategie de promovare a firmei presupune ca posibilul client sa aiba o experienta directa cu produsul pe care urmeaza sa-l cumpere.

Promovarea prin continut

O metoda eficienta de a te promova online este prin publicarea unui continut de calitate. Un content bun atrage multi vizitatori si creeaza relatii pe o perioada lunga cu clientii. Acestia iti vor apecia munca, produsele sau serviciile firmei tale se vor face cunoscute mai repede si chiar testate de oameni.

Promovarea prin intermediul evenimentelor

Evenimentele sunt o modalitate perfecta de a ne face serviciile cunoscute. Fie ca sponsorizam un eveniment extern, fie ca realizam un eveniment chiar in firma sau ca organizam o conferinta de presa, promovarea prin evenimente are un real succes.

Promovarea serviciilor prin remarketing

Daca ai un business si vrei sa lucrezi la promovarea serviciilor acestuia, o modalitate eficienta este folosirea remarketing-ului. Prin aceasta metoda clientilor care au vizitat cel putin o data website-ul tau li se va aminti de serviciile pe care le prestezi. O echipa de marketing online s-ar putea ocupa de acest lucru prin publicarea de reclame tip text sau banner care ii va directiona catre website-ul tau.

Contactarea clientilor prin telefon sau email

Aceasta este o forma de marketing direct. Astfel de strategii de promovare a unei firme presupune crearea unor liste de date de contact, iar mai apoi contactarea fiecarui client in parte.

Pot fi strategii destul de costisitoare, insa in cazul email-marketingului bugetul nu trebuie sa fie extrem de ridicat. Puteti trimite mailurile automatizat, prin intermediul unor programe de specialitate – cum este MailChimp. Specialistii considera ca efortul necesar promovarii unei firme prin intermediul acestor strategii este unul foarte ridicat insa. Rezultatele vor aparea de obicei pe termen lung. Aceasta modalitate de promovare si-a dovedit eficienta de-a lungul timpului fiind un instrument util de masurare in ceea ce priveste ROI (return of investment). Clientii apreciaza faptul ca primesc e-mailuri cu informatii utile de la brand-urile lor preferate.

Inscriptionarea pe automobile

O strategie de promovare a unei firme extrem de des folosita este inscriptionarea pe mijloace de transport sau pe masini personale si de serviciu.

Mereu observam prin oras masini cu diverse logouri si sloganuri pe ele. De asemenea, autobuzele din fiecare oras poarta de obicei insemne publicitare de la diverse firme. Este o metoda de promovare special axata pe obtinerea vizibilitatii si nu neaparat pe cresterea vanzarilor.

Promovarea online prin intermediul campaniilor de conversie

Daca va doriti vizibilitate, insa in acelasi timp obiectivul principal se axeaza pe cresterea vanzarilor, Facebook Ads si Google Adwords sunt raspunsul.

Strategii de promovare a unei firme care inca nu este prezenta online – realizarea unui site si a unui blog

Daca afacerea ta nu este inca prezenta online, afla ca cea mai eficienta strategie de promovare a firmei tale este chiar realizarea unei prezente online profesionale pentru firma ta.

Un website si un blog sunt primii pasi pe care trebuie sa ii faci in acest sens. De ce ai nevoie de un website? Simplu. Toata lumea se afla online in ultima vreme. Gandeste-te ca peste 9 milioane de romani au Facebook, iar peste 19 milioane de romani sunt conectati la internet. Iar in momentul in care ai un website, deja posibilitatile tale de promovare sunt nelimitate. 

Promovarea online prin intermediul videoblogingului

Este una dintre cele mai noi strategii de promovare a unei firme, fiind foarte cool si extrem de apreciata mai ales in randul tinerilor.

Este foarte usor sa-ti deschizi un canal YouTube si sa vorbesti despre firma ta. Aceasta este o strategie perfecta pentru informare, pentru crearea unei imagini si a unui standard de incredere in brandul tau. 

Promovează-ți gratuit site-ul pe Google prin SEO de calitate

Optimizarea pentru motoarele de căutare, optimizarea SEO este mult mai sustenabilă . Odată ce ai ajuns în topul rezultatelor, este relativ ușor să te menții acolo și ai zilnic trafic gratuit către site-ul sau blogul tău.  Odată ce ai ajuns în topul rezultatelor, este relativ ușor să te menții acolo și ai zilnic trafic gratuit către site-ul sau blogul tău. Un mod foarte simplu de a-ți da seama dacă aceasta este situația în cazul afacerii tale este prin folosirea Google Keyword Planner.
Google Trends e un serviciu gratuit de la Google care îți poate oferi date legate de căutările pe care le fac oamenii. (Se pare că românii sunt mari amatori de clătite  ). Dacă ai o idee de afaceri, poate vrei să vinzi pantofi să spunem, îți poți face o idee despre cum au evoluat căutările pentru pantofi. Mare grijă, dacă e un termen care îl găsești și în limba engleză, să alegi rezultate doar pentru România. Un alt lucru fain pe care îl face Google Trends este că îți arată și căutări similare și alte cuvinte legate. Pentru acest serviciu trebuie să ai un cont de Google AdWords. E gratuit și vom avea nevoie de el. Optimizează pentru distribuiri în rețele sociale .  Sursa Info Aici



Vazi Sursa info AICI


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu